svar på tal:

Fick lite frågor för ett tag sen som jag tänkte svara på. ^^



I'm blogin' now, aren't I? *trollface*



Mina awesome skatersocks är köpta på Shock i Stockholm. Man kan även beställa dem från deras hemsida (shock.se). Det finns med svarta, gröna och röd-blåa ränder. Jag köpte tre par för att de var så darned billiga (39:-). Hur härliga som helst också. :3



Det är en ganska svår fråga att svara på, actually.. Jag färgade mitt röd-bruna hår med Red Passion i februari, och då blev det mörkt vinrött. Det höll i två månader, men sen fick jag för mig att bli blondin. Efter det färgade jag med Red Passion igen, och det blev riktigt bra! Mitt hår var verkligen rött. Men sen tog det en vecka och färgen gick bort, och mitt hår blev grått. x3 Men det beror nog inte på färgen själv, utan på att mitt hår blev så förstört av all avfärgning. Jag rekomenderar verkligen att du provar Red Passion, och om du har längre hår, kör på två färgburkar, om du inte vill se ut som en solbränd zebra i håret. Kram ^^

Love ya. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0