leedebo2006.

Hittade en kille på Youtube som kallar sig för leedebo2006 när jag letade efter bra covers på Iris av The Goo Goo Dolls.


Han är ju riktigt bra! Man vill bara fortsätta att lyssna. :) Han påminner även om någon som jag brukade känna.

Anyways, sen såg jag att han hade gjort covers på extremt många av mina favoritlåtar. Och det är ju bara awesome för att min musiksmak är en aning.. odd.

Här gör han en cover av låten Mr. Brightside av The Killers. Gah.. :D

Även låten Never Gonna Grow Up av The Jack Offs..

... When You Say Nothing At All av Ronan Keating.. :)

... och Wherever You Will Go av The Calling. :3

Sen kom jag på att han är extremt lik Dougie Lee Poynter i McFly också!



So, in other words: This guy is freakin' awesome. :D


P.S. Ni kanske har märkt att jag går igenom något som jag skulle vilja kalla en "bloggtorka". Jag känner verkligen inte för att blogga alls, och då blir det ju sällan så bra. :/ Men nu fick jag lust att blogga igen, lite snabbt sådär. Hoppas att ni stannar kvar, för jag lovar att komma tillbaka.

Kram på er sålänge! Ha det gött. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0