knyter mina skor och går tillbaka in igen sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem.

Hej där! Jag har inte bloggat på några dagar nu för att jag är en lazy bastard. What's your excuse? x3 Anyway, jag sitter och kollar på Dr. Martens-kängor. Några dagar innan jag fyllde år frågade min mamma mig om jag ville ha såna, vilket jag då vill. Så jag, syster och mami ska beställa sexiga kängor. ^^ Men det svåra är att välja färg. I mean, it's friggin' frustrating. D: Jag har svårt att välja mellan dessa:




Eller kanske basic svarta.. ^^ Men seriously, they'e orgasmically sexy. o.o

De gula finns inte på Drmartens.com, so they're out of the question, men de är så grymt snygga. Men jag funderar på att välja röda med lack och sen köpa ett par vita själv. Och om jag tycker om dem, kan jag önska mig mer när det blir jul! Sounds like a plan to me. :3

Får se hur jag gör.. Men jag jizzar in my pants när jag ser de röda, so maybe that's my gut tellin' me to buy them! :D Det fanns även en tävling på Kandylandy.se men de var från Shock, och de har bara 1460-kängorna, och jag vill ha 1460 Womens-kängorna.

Love ya!

Kommentarer
Postat av: lucymustaine

Den svarta klänningen du har på bilden med dom röda kängorna är nog den vackraste jag set.. oh my! Var köpte du den???

2011-12-21 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0