it's like that.

Idag hade vi skolfoto. Det gick.. sådär.. x) Blev en aning awkward, like always. x3 Efter det åkte jag och Amanda till Vällingby och shoppade. Hon köpte en jättemassa med mycket awesome kläder. :D Nu är jag i alla fall hemma och kollar på The Big Bang Theory. :3 Jag ska snart börja med mina läxor.. *sigh*

Detta köpte jag idag.. ^^ (låtsas att min bh är svart lalala)

 

På tal om ingenting: Ni har säkert sett den nya Fanta reklamen. Ni vet den här:

Jag älskar den! x3 Jag brukade hata låten (It's like that) Just därför att den var med i ett Mission som jag verkligen inte kunde klara på typ två månader på GTA. Gah, så jobbigt. ._. Men nu är den awesome. :D


Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0