i wanna hurt you just to hear you screaming my name.

Idag har jag studiedag, vilket betyder att jag måste plugga. *sigh* Men nu ska jag ut lite, få se vad som händer. Det brukar inte hända så mycket när det bara är jag.. forever alone. x3
-
Så klart ville inte detta inlägg publiceras.. -.- Anyways, min lilla vandring tog mig till Vällingby, som alltid, och där köpte jag lite olika sötsaker. ^-^
-
Såhär ser lilla jag ut idag. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv då jag lyckades att lämna huset utan att sminka mig. Okej, jag satte på lite mascara, men annars hade jag inget smink på mig. Jag sminkar mig alltid extremt mycket innan jag går någonstans på grund av mitt dåliga självförtroende. Men idag drog jag bara på mig något och stack. Skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Asse

Det var frickin awesome, saknar det lite :( Men med tanke på högen med läxor vi får kan det nog inte vara sista gången ^^ <3

2011-09-13 @ 22:09:58
URL: http://bowbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0