holy moly, ett inlägg!

Nemen tjenare! Jag bloggar för första gången på ganska länge. Varför? Jo, för att jag sitter (står) vid en dator. Jag har inte haft tid att "data" mig på senaste. I mean, inte för att jag har gjort något som har varit "timeconsuming" men jag får frickin' mycket ångest and shit. Anyway, idag var jag på BUP och fick träffa en ny psykolog som, in my opinion, var mycket bättre. Jag fick veta varför jag ofta svimmar and stuff. Hon skrev även ut sömnhjälpande medel till mig. Jag hoppas att de kommer funka.

Annars har det varit en relativt behaglig dag. Vaknade runt sju sen bestämmde jag mig för att skämma ut mig genom att sätta på mig en weird kjol och hoppa runt vid sjön. Sån är jag.. x3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0