the greatest.

Okej here's the deal: Jag fucking lovar att fixa min design inom de kommande dagarna, om ni lovar att fortsätta besöka min blogg, even though it's out of order. Deal?

Äh, who am I kidding? x3 Anyways, idag var det BUP med Ankan.. Blev lite emotional ett tag sådär i slutet.. grätt lite.. *host* ._. Actually, en sak som jag har märkt är att när jag blir pissed off på mina psykologer låter jag ungefär såhär:
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABL EWJHWRÖOILEJGÖOENHRÖKG DJSGHLNGN LRGNRLGNL..... för så kan det ju vara... . ... . .. ... ... . .

Ehehe.. våldtog mitt keyboard där ett tag.. heh..

I alla fall så har jag inte gjort så mycket idag.. Kul. :) weljhgoörngorhynjre HA-HA försök att göra ett anagram av det där, you filthy sluts! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0