i'm just a little girl lost in the moment, i'm so scared but i don't show it.

Det är redan onsdag, shite! Men det är ju skönt ändå, snart helg. ^^ Idag åkte jag faktiskt till skolan, men jag gick ifrån tidigare för att jag skulle på BUP. Jag fick veta lite om hur det gick med min utredning och sånt. Jag har tydligen ett väldigt bra talsinne och trots mina dåliga betyg i matte, så går mitt matematiska sinne mycket högre upp än genomsnittet. Så det är ju trevligt att veta. ^^ Men en sak som jag fick veta också är att mina händer är "slow". x3 Kind of hilarious, men sant. Det är också därför jag har svårt att spela instrument som gitarr och piano, och skriva både för hand och på dator. Min hjärna är typ för snabb för mina händer.. x) Men då vet jag det. Lite tråkigt är det ju såklart, för det kommer aldrig gå att fixa på något sätt, och jag har alltid velat lära mig musik och sånt, but that'll never happen.



Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0