until we bleed.

Hej ^^ Nu har jag äntligen fått igång designen en aning, men det finns fortfarande mycket att göra. Men nu ser den i alla fall inte hemsk ut.. x3 Om ni inte kan se den nya kan ni klicka på uppdatera webbläsare (F5), stilmallen lagras i webbläsarens cacheminne och därför kan det bli lite segt. Just nu sitter jag och går igenom mina sparningar det senaste. Jag håller på att spara pengar, dels för att jag ska åka till London i mitten av november, men också för att jag vill ha en ny mobil. Jag fick en mobil i februari men den har dessvärre haft lite problem.. Xperia är verkligen äckligt dåliga mobiler, i'll tell you.. Bleh, man blir så freakin' pissed off på dem. Och det hjälper ju inte att jag tappade den i en vattenpöl för några veckor sedan. ._. I vilket fall vill jag ha en bra mobil, som en iPhone eller en HTC. Själv tycker jag att det är lite orättvist att syrran fick en iPhone och inte jag, men men. x3

Oh, btw.. Jag stukade mitt finger på bussen idag. Kul, eller hur? :D Aa, fast ne. Det gör ont i hela armen thanks to it.. Och jag är pissed off just nu, men jag vet inte varför. :s Jag tror att det kan vara för mina tabletter som jag tar för att kunna sova.. Och en sak jag inte tål just nu är hur andra alltid ska undra hur jag mår. För honestly, jag orkar inte berätta hur jag egentligen mår, så jag säger att jag mår bra. Det är så frustrerande.. Och jag pratar med psykologer 3 gånger i veckan om hur jag mår, så ämnet känns en aning uttjatat, methinks. Men i alla fall, om ni undrar hur jag mår så MÅR JAG INTE BRA, GOD DAMNIT. Ville bara säga det, så nu kan alla sluta undra. :)

För att inte lägga tyngd på fingret behövde jag tejpa ihop det med det andra. Fint. -_-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0