the only way not to get your heart broken is to pretend you don't have one - Charlie Sheen.

Nämen tjenare x3 Jag sitter på tunnelbanan påväg hem till Amanda på ön som ligger långt åt helvete. >.< Men såå värt ändå för att jag saknar min slyna. ^^ Är allmänt ledsen och bleh just nu.. Vill egentligen bara bli påkörd av tunnelbanan.. :/ Inte roligt.. Men men, det går väl över. Om inte har jag min fina tjej att krama. :3 Ja, men nu ska jag tänka på avståndet mellan vagn och plattform och stiga av för att åka buss i lite mer än en timma ._. Cya!

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRO OF THE WEEKEND har startats upp igen!

Nu denna helgen hoppas jag på ännu mer som vill tävla i denna enkla tävling!

För det enda du BEHÖVER göra är att skriva en kommentar!!

Jag hoppas att just DU vill vara med i bro of the weekend :)

2011-11-25 @ 13:57:48
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0