fashion victim.

Här kommer lite av det jag köpte i London. ^^



Knickers: Primark - £2

Gråa shorts: Topshop - £35 -- Gröna shorts: Urban Outfitters - £40

Blå topp: Primark - £2.5 -- Grön topp: Primark - £4

Jättemysiga strumpor: New Look - £4

Superman hoodie: Junk Food - £45 -- Rosa pull-over: Primark - £8

Awesome pyjamas: Primark - £8

Mickey Mouse t-shirt: Disney - £28

Toppar: Primark - £6

Briefcase: Vintage - £20

Min balklänning som ingen får se. >:3 Jag köpte den tidigt, så att jag har en andledning att gå på balen. Den är skräddarsydd och från Little Mistress, Black Swan-edition. Jag älskar den verkligen. Och för mig är den väldigt speciell just därför att det är den första klänningen jag faktiskt har tyckt om. ^^

Kommentarer
Postat av: Asse

JAG HAR OXO KÖPT COOKIE MONSTER TROSOR JU! EKARE! :D



Hahha ida, varför en briefcase? xD Vad ska du med dentill??



Jag får väl se din klänning för att jag är så snäll och saknar dig så mycket? <333333333333333333 (och för att jag skickar en hel rad med rumpor ^^)

2011-11-18 @ 23:00:55
URL: http://bowbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0