"life goes downhill" - E. Goldstone.

ORKAR INTE. Fyfan, har fått bältros.. >.< Om ni inte vet vad det är kan ni googla, men jag varnar seriöst känsliga tittare. ._. Gaaah! Fucking utslag kryper på mig nu också, vill bara stanna hemma i sängen och avlida. Fuck my life. FUCK MY FUCKING LIFE. Och min hals är mongo och min tunga blöder för att jag har konsumerat för många Toxic Waste-godisar (suraste godisarna som finns).. ORKAR INTE.. Vill ingenting längre, jag vill bara bli frisk. Och bältros är en sån där cp sjukdom att man har så fucking ont och inte ens kan ha bh på sig, och får äckliga utslag - MEN man får ingen fucking feber, vilket betyder att man måste lämna huset och låtsas vara en människa när man egentligen känner sig som en marsian..

GAAAAAAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0