i love the way she plays it cool, i think she is beautiful.

Hej! Jag har inte bloggat på.. hur länge som helst! :o Men jag har lite ursäkter, som att jag har varit i London, till exempel. Jag kom hem igårkväll. ^^ Det var en jättemysig resa med mami, Anna och Elsa. Fast nästa gång följer inte jag med om Elsa också ska det, vi funkar bara inte. x) Eller så är det så att 7-åringar och London inte funkar? Jag vet inte, men jag vet i alla fall att det var pain in the ass-jobbigt att ha med henne dit. ._. Jag köpte i alla fall extremt mycket saker, och dem ska jag ta och visa snart. :)
-
Just nu är det så att jag inte mår så bra. Jag har jätteont runt mina revben och min rygg. Och om jag ska vara helt ärlig så har jag mest ont i min vänstra boob.. x3 I'm serious! Det gör friggin' ont. >.< Jag och mamma ska åka till akuten ikväll och kolla det. Hon tror att jag har bältros. Kul.. ._.
-
En annan sak som jag tänkte att ni stalkers kanske ville veta är att jag har klippt mig. Det syns inte så jättemycket, bara i luggen. Men jag har tunnat ut mitt hår, så jag har knappt något kvar! x3
-
Såhar ser jag ut just nu. Har precis duschat, så jag har inte hunnit att fixa eller platta mitt hår. Men ungefär såhär ser mitt "nya" hår ut.
-
Ha en fin forsättning på er dag, så bloggar jag sen. ^^ Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0