undies.

Hey you guys! Idag var en bra dag på grund av ... loads of reasons! Kom ganska sent till kyrkan idag. Tyckte lite synd om Astrid som fick stå och frysa ensam så jag gick förbi en affär och köpte Guld Nougat till henne. Gullig jag är va? ^^ Så idag var en väldigt kort dag för mig. Vilket var skönt.. :) Vi gick som vanligt och shoppade på lunchen. Det är farligt att praoa i stan. Man blir pank direkt! o: I alla fall så köpte jag två mysiga hoodie-booties och underkläder! Yay! Är helt galen i underkläder. Rawr! Jag måste börja kolla på en bikini också. Det är ju nästan sommar.. o.O Fast jag använder aldrig bikini. Det där lät ju .. fint. Nej men, jag är lite mer spontan när det kommer till att bada. Så det får oftast bli mina underkläder som blir blöta istället. Which, in my opinion, works a lot better. x)


These are the cuties I bought today. ^^

Juste, en extremt creepy sak hände idag när jag och Astrid shoppade. Vi gick runt lite random och lyssnade på musik i våra head-set för att vi kan inte leva utan musik, såklart.. Och då sjunger hon "so why don't you slide" precis samtidigt som dom gör i låten Slide av Goo Goo Dolls som jag lyssnade på. Och då tänkte jag att jag kanske har jättehögt på. Men det hade jag inte. Asse lyssnade på samma låt. Och dom gick nästan samtidigt.. Which I think is scary.. and awesome! :D

Kommentarer
Postat av: sara

Gud vad snygga! :0 Vart har du köpt dom? :D

2011-05-06 @ 17:34:53
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0