there we go!

Nu så mår jag mycket bättre! Skönt. Idag var sista dagen av prao också. Jag längtar lite till skolan faktiskt. Jag vill ju träffa mina kompisar igen. ^^ Visst, jag har ju after all praoat med Asse men jag har ju, believe it or not, andra kompisar också. :) Men jag tror att det här var en bra prao för min och Astrids vänskap. Vi är inte så ofta med varandra ensamma. Men nu har vi ju varit det i två veckor. Och geez, vi har varit med om mycket.. Typ i alla fall. xD

Så, vad har vi gjort under vår praotid?

Well, vi har.. Brett smörgåsar, ätit två veckors gammalt fika bröd, stått ute i timmar när alla klagade på att det var så kallt, träffat massor av trevliga hemlösa personer, träffat massa inte lika trevliga hemlösa personer, hjälpt personer, asgarvat, såg en svensk version av vår kompis Michael, försökt att få Astrid att förstå att han bor i Sverige, och att han kan svenska, dampat sönder på bitchiga hemlösa personer, nästan styckat ihjäl en präst i kyrkan, ljugit i kyrkan, svurit i kyrkan, sett på när Asse har ramlat och gjort bort sig i affärer, twice.. gått in i pretty much alla affärer i stan, lärt mig att det inte är så kul i stan, börjat tycka om skolan, gett två mjölkpaket till "Jag är hungrig"-killen, gett två stora bakelser till "Jag är hungrig"-killen, räddat världen och stoppat fattigdom i Sverige - I wish.


HO-bilen! OMG.

matat fåglar ganska random på gatan.

HAHAHAHA, jag vet inte varför men det är något extremt komiskt med denna varning.. Made my day x)

...vad är det här? seriously. xD

Doing all of these things.. There was really just one person I could think about.
Just saying.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0