the three little words.

God morgon alla söta läsare! ^^

Det blev nästan ingen bloggning igår och det beror på att jag först var i skolan och efter det träffade jag Sebastian. Vi hade jättemysigt. :) Men det är i alla fall därför jag inte bloggade igår.

Just nu sitter jag och kollar på den där jävla gubben som säger att världen går under den här helgen. Är jag den enda som är typ terrified? Jag skojar inte, jag vill inte dö av en jättestor jordbävning. :o Jag har redan bestämmt att om det kommer en domedag så ska inte jag dö pga den. Jag vill själv bestämma vart jag ska dö och hur det ska gå till. Därför skulle jag nog typ.. hoppa från ett berg eller något. Lol, jokes. Nä, jag vet inte riktigt hur jag vill dö, men det har i alla fall inget att göra med jordbävningar. Fast egentligen, fett synd om man skulle ta livet av sig och så går världen inte under. Epic fail.. xD I alla fall, jag tänker inte dö i helgen. No friggin' way. Det finns jättemycket som jag inte har gjort på min "innan-jag-dör-lista" t ex; Gift mig med Peggy och adopterat ett barn från afrika tillsammans... :/


Helt random, men gah! Fucking hilarious. xD

Kommentarer
Postat av: Karro

tror inte att det kommer komma någon jordbävning i helgen :))

BTW fin blogg <3

2011-05-18 @ 07:07:57
URL: http://karrosenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0