test.

Jag gjorde det här testet i januari. Men hey, mycket har förändrats. Tänkte att det kunde bli lite intressant för mig själv att se skillnaden. :)

Höger- eller vänsterhänt: Vänster :D
Humör just nu: Relativt glad
Favoritgodis: Vad som helst med smak av vattenmelon
Är det nåt du absolut inte äter: Köttbullar
Kläder just nu: Who said I was wearing anything...? Lol, jokes. Bh och pyjamasbyxor, I guess..
Musik just nu: Skyhawk Drive ^^
Vad sa du senast: "Fuck off."
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Runt 2500
Sommarplaner:
Knappt D:
Fisk eller badkruka: Fisk :D
Saft eller alkohol: SAFT.
Hur många kuddar sover du med: 3 ^^
Favoritväder: När det regnar, fast det är soligt.. Haha :3
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Någon lucky bastard med spotify premium, en fullt laddad mobil och shampoo. Jupp.
Spelar du nåt instrument: Jag skulle inte kalla det för att spela. Men keyboard I guess :)
Morgon- eller nattmänniska: BÅDA, älskar att vara uppe hela natten och sen resten av dagen. :3
Sparare eller slösare: Both x)
Bästa film: Penelope :D
Tror på liv på andra planeter: Indeed, i do.
Kommer du ihåg din första kärlek: Yer, sure do.
Älskar du henne/honom fortfarande: Neinen schleven.
Har du några homosexuella vänner: Yeah ^^
Tror du på mirakel: I do, and they do happen.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Med rätt person, ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Hehe.. inte så mycket.
Ser du på kärleken som ett misstag: Med fel person, ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Mist 3.. Helst mellan 4 och 6 :)
Bio eller promenad: Hatar bio, tbh.. Så promenad.
Är du kittlig: Beror helt på vem, vart och hur.
Snarkar du? Nej, jag är mer den typen av person som vaknar mitt i natten och skriker.
Stjärntecken? Jungfru :)
Rädd för insekter? I am x)
Äckligaste insekten: Tvestjärt ._.
Största svaghet: Kärlek.
Det här är jag bra på:
Att kramas! Och att poledanca horisontalt xD
Bästa bok?
Kill me, kiss me.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna flyga, snabbt också :D
Vad vill du jobba som?
Coroner eller psykolog.
Chips, morötter eller godis?
MORÖTTER
Pizza eller hamburgare?
Pizza ^^
Skriver du dagbok?
Japps!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
En lax på foten och "I'll fly by the seat of my pants" längst min axel, spegelvänt :D Och jag funderar på att pierca naveln :3
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Mitt rum är oftast stökigt, vilket jag inte har något emot.
Gungar du på stolen?
Always!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nopie, har altophobia xD
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Vänster :)
Är du rädd för blod?
Jag älskar blod, it's so.. awesome.
Saltar du på maten?
Nej.
Gillar du att sjunga?
Lol, ja.
Anser du att du är stark?
Maybe just a lil' ._.
Brukar du sola?
Aldrig igen. "Ida, du ser lite.. orange ut" ><
Vad gör du om du får hicka? I just enjoy the moment :D
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark?
Deklart!  - Vad tror du? -_-
Kaffe, te eller inget?
Båda! :D
Har du en besatthet?
Yessir! Han heter Sebastian. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0