*sigh*

Hey there. Hade världens jobbigaste dag. Nej, ska inte överdriva. Men det var jobbigt. Dagen var kort men jag var för trött för att ens anstränga mig lite. x) Vi fick stå mitt på Plattan och dela ut gratis Biblar. Skulle ha varit roligt om det inte regnat eller blåst så mycket. Det var ganska awkward to be honest. Tur att vi inte träffade någon som vi känner. Like lawl hey..! Jag blir deppig av att det bara regnar lite. Antingen så är det soligt eller så ska det spöregna (helst med åska), enligt mig i alla fall. Är jag den enda som blir deprimerad av ljudet från vindrutetorkare? Det låter så .. bleh.

Anyway, ska kolla på lite film för att bli glad igen. Have a good one! Love ya. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0