peuw.

Yay! Bloggen är tillbaka. Låter ganska hilarious men jag blev riktigt orolig ett tag där. Jag är verkligen inte redo att ge upp min blogg. Jag satt på franskan och hade tråkigt och bestämde mig för att kolla min blogg. Och då var den där igen. Haha, jag fick värsta härliga lyckoruset. Thank God. ^^ Idag var det den första skoldagen på tre veckor. Yikes, det är nästan en trejdedel av ett sommarlov. Fucking hell, det kommer att gå fort. Jag vill inte sluta skolan. Jag vill inte att det ska bli sommar. Jag vill inte förlora de kompisarna som jag har nu och jag vill inte glömmas bort.. Därför vill inte jag sluta skolan. x) Yeah.. Men det blir väl bra I guess. Perhaps.


Sommarbild på mig och några i vårt lilla crew. ^^

Föresten; Idag gick jag, Amanda, Peggy och Astrid till Coop och när vi var vid ingången gick det förbi en gubbe och han började typ säga saker i en extremt mörk Darth Vader-röst. Han sa nog inget for real. Men han gjorde roliga läten som typ freaked me out. Efter det, låg vi på golvet till Coop och asgravade. Fucking hilarious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0