lyckad morgon.

Hej där. Jag är sen till min prao! Fuck. Inte meningen alls. Fick migrän runt sju så jag behövde lägga mig ner tills det gick bort. Sen så dog min datamus så jag kunde inte kolla sl.se heller.. Segt. And just to put a cherry on top of this morning så lyckades jag ta tvål istället för tandkräm på min tandborste.. Fyfan, inte kul. Bleh, måste skynda mig. Vill inte att Asse ska behöva vara där själv. ^^


Har inte ens fixat mitt hår idag, tror nog att jag skiter i att göra det. x)

Love ya!


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: aah jag tror jag såg dig oxå xD de va iaf någon som kollade xD

2011-05-05 @ 18:50:03
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0