lite mer om min dag.

Hej! I det förra inlägget hann jag bara säga de tråkiga sakerna om min dag. Sorry about that! Men idag hände det faktiskt jättemycket awesome saker! Det var after all en ganska bra dag. :)

Jag och Astrid fick sluta lite tidigare än vanligt. Hehe.. Och träffade upp Peggy i T-Centralen. Sen gick vi runt och flummade - like friggin maniacs! :D Peggy hade inte heller en så lyckad dag, to be honest. Hon skämde ut sig pretty much hela tiden. As hilarious as it was, I felt bad for her. xD


Först fick hon syn på den här inne på DesignTorget. Peggy: "OMG, tänk om det finns en sån i min storlek!" Vilket inte är awkward alls, it's just Peggy being Peggy. ^^

Sen när hon såg den här lampan flippade hon sönder. Peggy: "KOLLA! Det är en ko som blir tagen av ett UFO" Jag: "Haha, aa. Awesome" Peggy: "Ser du?!" Jag: "Ja, jag ser :)" Peggy: "Ser du?!" Jag: "Ja, jag ser -_-" Peggy: "Ser du?!" Jag: "Fuck's sakes Peggy, jag ser".

Sen gick vi till jättemysiga kramdjur och skulle gissa vad det såg ut som. Kan ni se vad ser ut som?! Like seriously? Jag tycker att det ser lite ut som en överviktig, blå krabba.. Men det är kanske för att jag är slow.. xD Sen kom Peggy på att det är en elefant! Grattis Peggy! Ding ding ding! Men sen kommer en tjej som jobbar där och bara "Ehm.. Det är faktiskt en mammut". Like who gives? x3

När vi skulle gå ut från DesignTorget så såg Peggy dom här små sakerna. Och stoppade sitt finger i en.. ._. Peggy: "Aj! Den där gjorde ont! :o" Jag: "Vad är det för något?" Peggy: "Man ska ha sina pennor där. Så kan den sitta varsomhelst och så har man en penna.." Och då kommer den där tjejen som jobbar där igen och säger "Alltså, man ska ha sin disktrasa där". Right..


Lol, mina bebisar fick för sig att rita träd mitt på Plattan. Like lawl hey!


This really just made my day.. xD Epic fail att den creepy, lilla, vita handen kom med på bilden..

Hoppas att ni också hade en mysig måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0