just my luck.

Well hi there!

Är jag den enda som verkligen hatar måndagar? Seriöst, inget gick bra idag. Som ni kanske känner till så har jag prao just nu. Men jag kollade på min skolas hemsida och guess what? Där står det att vi har studiedag imorgon! Så jag tänkte "OMG, awesome! Let's bring some friends over". Så jag får Amanda att komma hem till mig. Och sen Astrid också. Men sedan får inte Asse för hennes mamma och då sitter vi basically fast på Jakobsbergs station i nästan två timmar. Under den tiden hinner hennes mamma att ringa skolan och kolla med dom. Och då så har vi tydligen inte studiedag helt plötsligt. Fuck my life. -_- Så Amanda och Asse får åka hem till dom igen och nu är jag ensam - forever. Och jag har helt ställt in mig på att inte praoa imorgon. Så bara tanken på att gå upp tidigt och ta emot en rysk barnkör gör mig verkligen illamående.


Bild från igår. x)

Note: Jag är inte helt superdeppad, just being whiny. Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0