i myself am strange and unusual.

Hey! Jag kom hem för inte så länge sen, jag var med min Sebastian sötnos. ^^ Saknar honom redan. ;o Anyways, imorgon blir det bio med Peggy, inte simhall, BIO. Lol, jag har inte varit på bio sedan februari 2010. Det har bara inte blivit av. Jag är typ överdrivet trött just nu. Jag är så trött att jag önskar att det var vinter. Så trött är jag. Jag vet inte varför, men det är extremt mysigt att vara trött på vintern. FAST NE. Det är nog inte det om jag tänker efter. xD Idag var i alla fall sista riktiga skoldagen.. Jag vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt. It's... limbo. o.O

Min dator är fortfarande dirty minded... and gay. Fast av alla dessa sidor som kommer upp så tycker jag faktiskt om en av dom (LOL); Gay.com. As simple as that. x)


i'm high on life.. säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0