hemma idag.

Hey there.

Jag är hemma idag. Mest för att jag inte orkar. x) Men jag ska städa och sånt, blablabla.. och kolla på film, såklart. Idag ska jag kolla på Harry Potter-filmer! Yay! :D Jag, Anna, mamma och Elsa kollade på Harry Potter and the Deathly Hallows i lördags. DET ÄR INTE SNÄLLT ATT NAGINI FUCKING ORM BITCH SKA KOMMA UPP FÖRST AV ALLT I MENYN. Behövde bara säga det. Men när vi kollade på filmen blev jag helt plötsligt värsta Harry Potter-nörden och lyckades att lista ut alla av Voldermorts horcruxer. Like OMG. Och så kom jag på jättemycket om The Deathly Hallows med. Kände mig jättesmart. Fast sen skulle Anna komma och förstöra allt.

Till exempel:

Jag: OMG, DUMBLEDORE'S TROLLSTAV ÄR TROLLSTAVEN AV THE DEATHLY HALLOWS! (feeling smartiepants)
Anna: Eh, ja. Dom sa precis det. -_-

But you see, det visste inte jag. Att dom sa det, alltså. Så jag är smart, typ. Men to be honest, jag skäms för mig själv att jag inte har läst böckerna. Sure, min syster har läst dom för mig en aning. Men ändå, det är något man måste göra. Kanske till och med nu i sommar. :D



Tvåan och fyran är de bästa filmerna, enligt mig. Men alla är såklart orgasmically awesome! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0