hemma, atlast.

Hej där. Jag är nu hemma efter att ha varit hemma hos Amanda i tre nätter. Hon ska ju till Turkiet, lucky bastard. ;( I alla fall så är det extremt skönt att vara hemma igen, vid min dator. x3 Jag tänkte gå och göra te och sen sätta mig vid datorn igen och spela The Sims 3. Blev jättesugen på att bygga ett hus. Jag har precis gjort klart ritningen på huset. Så det ska bli kul. :D Ni kanske tycker att det är lite wierd att jag gör ritningar på husen innan jag bygger dem. Jag brukade inte göra det. Men det blir alltid så knas om jag inte gör det. Hahaha..


bild innan jag skulle till Amanda i fredags. Alltså innan jag ramlade och tappade bort mina nycklar.. xD

Btw; om ni inte redan visste det så kommer det ett nytt The Sims 3-spel. The Sims 3; Generations. Gah, kommer att vara så fucking awesome. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0