friday the fucking 13th.

Otursdagen börjar gå mot sitt slut. Thank God. Såklart så ska lilla jag råka ut för en olycka sådär på kvällen. Skulle till Amanda och behövde springa till tåget och trängas och jag hade inte knytigt mina skosnören så såklart ska jag ramla och glida över hela perrongen. Fucking awkward. Jag slog sönder båda mina knän, min armbåge, mitt huvud och så blöder jag från magen...? Sådär lagomt normalt. Men det gick ganska bra. Typ.. Imorgon kommer Sebastian hem. Yay! :'D Har saknat honom så grymt fucking mycket. "han var bara borta i två nätter, blablabla" who gives?

Nu ska jag gå och våldta Amanda.. Det tycker jag att hon förtjänar. Love ya!


random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0