effektiv morgon.

Hej där! Jag har haft värsta effektiva morgonen. Först vaknade jag 05:30 (inte meningen) och då tog jag och städade mitt rum och efter det sprang jag ner till bryggan och badade. Awesome! Det är så frickin' skönt. Det svider men det är befriande... Lol, jag vet inte. xD Jag tror att jag har BUP nu på morgonen om några timmar, så jag missar lite skola. Efter skolan ska jag träffa Sebastian. Yay! ^^ Det är förresten orsaken till att jag stack och badade nu. Om det blir sådär sent ikväll kommer jag nog att missa badet. Och jag ska bada varje dag nu, i 100 dagar. Japp! Jag har bara 96 dagar kvar ju. :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väcker alla i huset. Bara för att det är så fucking hilarious. (y) Jag ska fortsätta att städa lite, sen får jag nog börja att fixa mig.


Jag älskar när man går igenom bilder på datorn och så hittar man extremt vackra bilder på sig själv som man inte ens kan komma ihåg att man tog. Skills!

Detta lyssnar jag på just nu förresten:
West Coast - Coconut Records

Ha en trevlig dag. Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0