det bränns fast.. det känns bra.

Ni vet inte vem jag är. Ni har kännt mig hela mitt liv men ni ser mig inte. Och när ni gör det så är jag bara en främling för er. Ni känner inte mig. Och det har ni aldrig gjort. Låt det brännas.. Jag vill känna allt.

Hej där. Mår lite lousy at the moment. Lyssnar på lite musik för att må bättre. Det hjälper.

Det går inte att beskriva hur mycket den här låten betyder för mig. Har lyssnat på den sen jag var 6 år gammal. Den hjälper fortfarande.


They can’t tell me who to be, ‘Cause I’m not what they see. And the world is still sleepin’, While I keep on dreamin’ for me. And their words are just whispers and lies that I’ll never believe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0