bike bike bike.

Idag vid middagen började mina föräldrar att fråga mig om jag ville ha en moppe. Men efter ett tag sa dom "Men du kanske vill ha en cykel istället?". Nu undrar jag om dom kanske tänker köpa en cykel till mig? Var de det som dom försökte säga till mig? Lol, jag vet inte. Jag ska i alla fall ha en cykel. NU! Jag har en cykel, men den hatar mig. Och jag har haft den sedan 2006. Inte okej. Och inte nog med det så var det även min syrras cykel innan det.


Den här bilden på min syster togs för sju år sedan.. Gissa vem som äger denna cykel nu? -.-

Den här bilden på mig togs samma dag. LOL, jag cyklar fortfarande på denna cykel. Fast den har varit med om så mycket att den nu är vit och inte röd. xD

Men i vilket fall, ni kan förstå att jag behöver en ny cykel.. eller hur? Jag försökte att fråga mamma för ett tag sedan. Då sa hon "Det finns ju en gammal som står i garaget...". Vet ni hur fucking sur jag blev? xD


Dröm. Gah. En riktig jävla tantcykel ska det vara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0