@ amandas.

Hej alla! Jag är hemma hos Amanda. Men hon är inte här. x) Så jag typ bombar med musik på hennes rum. Awesomeness. Amandas pappa och lillasyrra är dock hemma. ^^ Jag ska dra mig till kyrkan om ett tag. Fast det är inte bråttom. Jag åker kanske dit med Amandas mormor. Haha. Grymt synd att det regnar idag. Bleh. Igår var det i alla fall fint väder. Och det var awesome. Jag var med Sebastian igår. Hade jättemysigt. Sen skulle jag hem och då hade inte jag kollat busstiderna. Så jag fick gå i en timma. Smartie man kan vara.. xD Men det gick ju bra. Köpte choklad på vägen också, gav hälften till Amanda sötis. Gullig jag är. x3


hehe.. Har jag kul? Yessir! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0