about a boy.

Hej igen. Jag kom just på en sak; JAG ÄR FUCKING DEPPAD. SKOJA INTE. So, what to do? At the moment är jag typ helt överdrivet emotionell. Och nej, jag har inte mens. -_- Jag är bara helt "jag orkar ingenting". Bleeeeh. Jag orkar inte att vara deppig. Jag vill inte vara något. Låt mig va. =/

Jag tänkte göra som jag alltid gör när jag är deppig; Kolla på About a Boy. Jag blir inte mindre ledsen av att kolla på den. Men in some way, så hjälper det. Sist jag mådde dåligt och skulle kolla på den här filmen så slutade det med att jag såg den 7 gånger i rad. Utan paus. That, my friends, is called obsession.


KÄRLEK. Jag älskar filmen, like seriously. Inte för att filmen är så värst bra. Men skådespelarna. Gah. Hugh Grant, Nicholas Hoult, Rachel Weisz och Toni Collette. Awesome combination.



Hehe.. Aa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0