a lack of color.

Hej där. Jag kom precis hem från Harry Potter aka Sebastian. Var hemma hos honom idag och kollade på Harry Potter and the Deathly Hallows. Ehem, jag hade inte sett den förut.. ._. Men aja, nu har jag i alla fall det. Den var bra, actually. Men Harry Potter är inte Harry Potter utan Hogwarts. That's just the way it is. Imorgon är det prao igen. Bleh, tvinga mig inte! Men det är snart över i alla fall. Jag kommer aldrig att gå nära en kyrka eller göra en smörgås - ever again! Astrid skäms lite över mig när vi är där. Can't blame her, jag asgarvar när alla andra ber. Seriously fucking awkward.

Ska vara busig och gå och dricka o´boy nu.. ^^


A Lack of Color - Death Cab for Cutie

Love ya!♥

Kommentarer
Postat av: Miss Amanda

sv: Jao, det har varit bra! :)

Gjort idag då?

2011-05-02 @ 14:40:05
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/
Postat av: CLARA

Älskar varm choklad :D

Snygg kopp du har ;)

2011-05-02 @ 17:12:03
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se
Postat av: idix

Lol gillar koppen!

2011-05-03 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0