Test


Hej alla! Jag har tråkigt. Gör ett test. Kul! Eskil.

Vilken svordom använder du mest? Fuck, fucking osv

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.50 ><

Var köper du dina matvaror ifrån? WILLYS!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Med, i guess.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hängselbyxor... och en till lott.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Think so.

När var senast någon stötte på dig? Tisdags, tror jag.

Vad åt du till middag senast? Potatis :D

Kan du vissla? Jupp ^^

Tittade du på tecknat när du var liten? Klart

Äger du några band t-shirts? A few..

När flög du senast? Ehm, joo.. Det var väl för någon vecka sen men jag skadade foten..

Pratar du några andra språk? Engelska och slightly minor finska

Har du gråtit offentligt? Hehe, aa

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, absolut. En haj på foten och så vill jag pierca Venom i tungan och kanske även navel. Gaah, dream on Ida.

Vad har du med dig in på bion? En massa godis, alltid en dricka och en kompis.

Vad har du för väder? Ehm, inom mig? LOL

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jaa, jag kan säga det om några år :P

När sov du senast på golvet? Två timmar sen ;)

Vilken är din favorit drink? Pepsi med lime och is (a)

Gillar du din boendesituation? I guess.. Vad det nu betyder.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag sover aldrig, but then again, jag fungerar inte.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nah, jag bara säger det så att jag ska låta mindre sorglig. Hehe..

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det händer väl, men inte så ofta.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
BYXMYNDIG

Tror du på liv på andra planeter?
Jag tror på det, men jag hoppas att det inte finns.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Smile now, cry later.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, tror inte det. Lider av minor altophobia.

Tycker du om att krama folk?
ALLA TIDERS :D

Äger du en digitalkamera?
Yerrr

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kristen Stewart, Lily Allen och Demi Lovato...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Depends.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag vet att om jag inte äter det så kommer det bara slängas. How
ever så äter jag sällan kött i skolan och inte heller djur ungar så som kalv, lamm, fiskägg, kattungar osv..

Är du mörkrädd?
Utomhus, inte inomhus. Fast jag har som vana att kolla under sängen innan jag går och lägger mig. Just in case. ^^

Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, nycklar, busskort.


Känner ni mig bättre? Lol, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0