Lips of roses and bows in her hair.


Hej alla! Jag har ju inte precis varit "aktiv" idag när det kommer till bloggande. Men det ska jag ändra på. Haha. Anyways, jag har precis ätit pannkakor. Mums! Och aa. Inte så mycket mer än det. Det har inte hänt så mycket idag.. Fick VG på engelskan. Inte ett MVG men det funkar. I'm happy with it. Måste verkligen skärpa mig nu! Nu när vi räknar poäng till gymnasium. Bleh.

Anyways, lyckades att sätta upp mitt övre hår med en rosett. Yay! ^^ Har alltid tyckt att det är supergulligt och så gav söta Astrid mig ganska många rosetter! Thanks babe!

Jag älskar verkligen Ariel och The Little Mermaid - filmen. Ville alltid ha rött hår när jag var liten!! :) Här har hon ju även en rosett. Gulligt!

En annan hår-inspiration är Emily Fitch eller Kathryn Prescott. Biiiig fan!

Speciellt i episode 7 på season 3 av Skins! Awesome. :D

 

Men såhär blev i alla fall mitt hår:

Jag kunde inte ens göra såhär förut för att mitt hår var för tjockt. Men sen så lekte jag med rakhyveln så nu har jag inget hår kvar. :D

Funderar på att bli brunette igen. JAG FÅR INTE TÄNKA SÅ. ._.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0