Friday I'm in love.


God morgon alla! Jag vaknade precis och har just druckit kaffe. Idag är en ganska seg dag i skolan men jag får sluta lite tidigare för att jag ska gå till BUP. Yaaaaaay...! -_- Oh well, sist jag var där så var det ganska kul.. Skämde ut mig ganska hårt though. Hehe. Hoppas att jag kan hålla in mitt garv den här gången. Verkligen svårt. Jag vet inte varför men när jag pratar med mina psykologer så kan jag inte hålla mig för skratt. Speciellt min nyaste.... xD

Efter det får vi se vad jag gör. Antingen så träffar jag någon kompis eller så åker jag hem och nördar mig. Tänkte också filma lite kanske.. Vi får se. :)

Anyways, better get ready! Ska kolla på Scooby-Doo med min söta lillasyrra. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0