Fredag... Eller lördag.


Hej alla läsare! Nu är det lördag. Fast enligt mig slutar fredag när jag somnar. Idag har det hänt grejer! Eller, nej. Not really. Va på BUP. Började i alla fall inte att asgarva idag. Yay me!

Efter det käkade jag, mami och Elsa pizza i vardagsrummet. Ganska awesome. Jag såg också att Elsa hade ett blåmärke på halsen och retade henne och frågade om det var ett sugmärke. Sen så kom jag på att Elsa bara är 7. Så jag och mamma satt ganska länge och berättade vad det var och sen kom vi båda fram till att det ser slampigt ut. Mm-mm. Ett sånt där precis lagomt normalt samtal att ha med sin morsa. Absolut. :)

Anyways, nu sitter jag på mitt rum och käkar bebis mat. OBS! JAG GÖR DETTA INTE FÖR ATT JAG VILL SE UT ELLER VARA SOM KISSIE. Det är bara för att jag tycker att det är gott. Och det är inte som om att jag äter konserverad fisk ihop mosat med potatis. Utan jag äter den med frukt. Speciellt Jordgubb med äpple, päron och svarta vinbär. :)

Ha en bra fredags natt/lördags morgon!

Bilder från de senaste timmarna. Lite smått random.. :3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0