Coraline.


Hey ya'll awesome dudes!

Jag såg precis på filmen Coraline. Jag har säkert nämnt filmen här på bloggen minst 3 gånger förut! Men gud vilken awesome film! Själv tycker jag att det är lite små läskig. Eller, "läskig" är väl att ta i. Creepy är nog ordet jag hellre använder. Haha. Så den är ganska creepy alltså.. Men det behöver ju såklart inte alla tycka! Boken Coraline är skriven av Neil Gaiman. Ricktigt bra faktiskt! Filmen är regisserad av Henry Selick. Och bara av att höra det namnet hjälper en att förstå vad för slags film detta är. Med tanke på att Selick har regisserat filmer som The Nightmare Before Christmas och James and the Giant Peach

Här är i alla fall första delen. Watch and enjoy. :)

Awesome, right? ^^

 

Anyways, dags för lilla mig att sova. Sov sött!

Exploration

Jag vet att den här låten är en aning ... wierd. But i like it. Hjälper mig att somna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0