At home.


Heyy there. Jag stannar hemma idag istället för att åka på art trip med resten av åttan. Vi har nämligen Science fair och SO-prov. Så jag tänkte att det är nog kanske smart att stanna inne och plugga. Vi får se om det funkar. Ska även lära mig Deck the Halls på keyboard. Hoppas på ett VG i alla fall. We'll see. Men nu ska jag äta lite. Sen krypa ner i sängen med en SO-bok och en film. Chill, ya know? ;)

Love ya!

Ni får en skitgullig bild på min hamster. Aww.

 

Update: Michael är en jävla äcklig slurry! OMFG. Bitch. Och det finns ingen mat hemma. Fuck's sakes.


Kommentarer
Postat av: fuck michael :)

Hahahah "söt hamster" med hur mycket bajs som helst utanför jordgubbs huset xD

2011-03-31 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0