15 saker ni kanske inte visste om mig:


  1. Jag har tre systrar.
  2. Jag har inte träffat min pappa på 6 månader.
  3. Jag läser mycket manga.
  4. Jag är hyffsat bra på pole-dancing.
  5. Jag kan namnen på de flesta kändisarna. Jag är lite av ett uppslagsverk när det kommer till det.
  6. Jag tror inte på sexuella läggningar. Jag tror att alla är somewhat bi.
  7. Jag tycker inte om manipulativa personer.
  8. Jag stör mig på att vissa personer inte kan namn på skådespelare. Typ om man säger "Jag älskar hon tjejen med rött hår i filmen Easy A". Varför inte säga Emma Stone? Alltså, det är ingen stor grej, men jag stör mig på det. Ibland.
  9. Annat än hajfobi (Selachophobia) så har jag ormfobi (Ophidiophobia) och krokodilfobi (jag vetifan vad det heter).
  10. Jag läser Kissies blogg varje dag. Jag är inget fan precis men jag tycker att det är intressant.
  11. Mitt gråt (säger man så? xd) och garv låter ganska lika. Så ibland vet man inte riktigt. Vilket är en fördel, ibland..
  12. Jag är extremt lat.
  13. Jag är nog den mest sega människan som finns på morgonen.
  14. Jag är väldigt kramgooo/klängig. Men det är bara mitt sätt att säga "jag tycker om dig".
  15. Jag sover fortfarande med nalle björnar ^^

Aaa, det var det. Sov gott nu!

Kommentarer
Postat av: troja

Jag visste redan allt dedet här ;)

2011-03-07 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0