tire swing.

Well, hello. ^^

Jag sitter i vardagsrummet och kollar på The Clash of the Titans med Anna. Jag älskar filmen då både Kaya Scodelario och Nicholas Hoult från Skins är med i den. Vi är barnvakter åt Elsa för att hennes föräldrar är på Hattparty (fråga inte ._.). Vi kollade på Van Helsing förut med, bästa vampyrfilmen som finns, in my opinion. Igår var jag hemma hos Sebastian och sov där. Så jag kom hem idag. Skulle ha möte med Ms. Glaspie och mamma på skolan idag också. Men jag orkade seriöst inte. Men jag är ganska säker på att de klarade sig utan mig. Fick även reda på att jag fick MVG som slutbetyg i Engelska. Känns väl helt okej bra, men lite smått falskt. Men jag ska inte klaga. :)


Idag är min dag typ.. packed med saker att göra. Eller, egentligen inte men typ. Först ska jag till Peggy och efter det ska jag till min sötnos och säga grattis till honom och ge honom hans present (hoppas att han inte blir för besviken, jag suger verkligen på presenter), han fyller 16 idag. :D Efter det sticker jag nog till Elina för att sova där. Vi behöver nog träffas lite innan jag åker till det finska landet. Gah, jag kommer att sakna Sverige så effing mycket! Men jag kommer hem den femte juli ju, brun och tjock. Lol, mer orange, men aja.





Nu sover min lilla blondin. Så jag ska nog göra detsamma. Vi hörs senare idag! ^^ Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0