their dance your chance.

Hej där! Idag vaknade jag som sagt jättetidigt och stack till BUP. Jag fick ett litet utbrott när jag var där, okej okej, jag var värsta bitchen. Men jag fick dom att öka farten lite på min utredning. Yay! ^^ Efter det åkte jag och mamma till Vällingby och shoppade tillsammans ett tag innan hon åkte tillbaka till jobbet. Jag stannade kvar i Vällingby och var världens gulligaste lillasyster då jag köpte jättemassor med presenter till Anna, som snart fyller 17 år. :D Tyvärr så missar jag hennes födelsedag för det fjärde året i rad med tanke på att jag är i Finland. Men sen när jag kommer hem så får jag fan fira henne extra hårt! YESSIR! ;D

Blev som vanligt lite ledsen efter BUP, men med lite musik så var det ute ur världen. :) Nu är jag i alla fall på topp! Perfekt med tanke på att jag drar till Finland snart ju. Jag kommer att bli brun - och gå upp i vikt som fan. Jag skojar inte, när man är i Finland äter man så sjukt mycket skräp. Men det är ju så awesome! :D



Idag har jag min nya jumpsuit på mig. Yeah i'm a crazy bitch, what ov it?

Ha en trevlig kväll! Love ya ♥



Their Dance Your Chance - Skyhawk Drive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0