the hangover part 2.

Kom just hem från bio med bästa Peggy B. Hade skitkul! Peggy fick en awesome idé om att bli livsnjutare and I was like "Fuck it, sure". Så vi köpte mörkchoklad och vitaminwater till bion. Inte det smartaste med tanke på att jag hatar mörkchoklad och vitaminwater smakar basically som vatten. Men vi hade det awesome ändå. Kollade på The Hangover Part 2. Riktigt awesome film. ^^


Bradley Cooper in my ♥

Justin Bartha.. Gah, hawt.

Anyway, just nu sitter jag och äter vattenmelon framför datorn. Intresseklubben antecknar, kanmanjutycka. Idag åkte mina sötisar Amanda och Asse till Abu Dhabi. Epic fail att de kommer hem fem dagar efter att jag har åkt till Finland. Så det blir ingen AIIPA på en månad nu.. Buuh. :'( Men sen när vi alla kommer hem ska det bli en massa kul på Kolarängskolans tak! Yessir! Sen ska vi göra äckliga smoothies och kolla på Säg Att Du Älskar Mig. Cause that's what pure awesome people do, mhm.

Sebastian alias Harry Potter aka min sötnos sov också här inatt. De va jättemysigt. ^^ Gah, kommer att sakna alla så mycket när jag åker bort. Bleh. För er som inte vet det åker jag till Finland med Katja den 21 och stannar tills den 5 juli. Det finns tyvärr ingen dator där så att blogga kommer nog inte att vara möjligt. Men jag har redan börjat att göra lite små tidsinställda inlägg till er. Så att ni vet. Haha, kommer att se helt mobbat ut, but who gives? Sist jag var i Finland med Katja fick jag någon annans könshår i mitt hår (alla kan göra misstag..) och en spricka i svanskotan tack vare jag + en cykel - bromsar + ett jättestort härligt gupp vilket ledde till att jag voltade med cykeln över en fucking åker. Minnen det, yerr. Vi får se hur det går den här gången. Haha. xD

Bilder på mig innan jag stack till bion:




Riktiga photo-skills liksom. Alltid. x)

Nu känner jag att jag har gjort ett precis lagomt för långt inlägg. Imorgon ska jag träffa Peggy, Charoline och David. Tror jag, i alla fall. Får se vad vi hittar på. ^^ Anyways, ha en fortsatt trevlig kväll. Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0