stick it to the man.

Hej alla barn! Eller aa.. Inte. Men hej på er. ^^ Jag mår äntligen lite bättre, förutom att min piercing är infekterad. Mysigt! Men jag drogar saltvatten, så det borde gå bort snart. :) Anyways.. Idag är jag hemma för att jag inte orkar att vara tråkig på vår klassresa. Vi skulle åka till Äventyrsbanan, men jag har altophobia.. Så det är nog inget för mig. x) Men jag klarar mig. Jag har spelat The Sims 3 Generations hela morgonen, och kollat på School of Rock just about tre gånger nu. Seriöst, finns det någon bättre musikfilm? Skulle inte tro det, va? :D


Så värd film! Om ni inte har sett den, you haven't lived. Seriously.

Kommentarer
Postat av: j o s e f i n

vad är altophobia? :o

2011-06-08 @ 17:17:09
URL: http://dontdance.blogg.se/
Postat av: linn - foto & photoshop

Åh visst ä The Sims 3 Generations awesome? Har nördat det varje dag sen jag köpte det :D

2011-06-08 @ 19:23:10
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0