say hey good lookin' what ya got cookin'?

How's about cooking somethin' up with me?

Hej på er alla! Jag vaknade halv tio imorse av att Anna var ivrig att beställa hennes frickin' böcker. Vi skulle beställa tillsammans med tanke på att jag ville köpa lite böcker jag med. Men nu är det i alla fall ordnat. Just nu sitter jag på mitt rum med havregryn i mitt hår som ser ut som spya. Sjukt mysigt. Jag ska ta och waxa mina ögonbryn snart också.. Ouch.

Senare idag kommer Elina och Frida hit. Can't wait! Visst, jag träffade Elina för inte så länge sedan men jag saknar henne like crazy ändå. Och Frida har jag knappt sett på hur länge som helst. D: Men det ska vi fixa. ^^

Bilder från ett år sedan när vi alla (jag, Elina, Frida och Anna) träffades:







Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0