ida + y = normal.

Godmorgon. Jag sov på soffan inatt för att jag inte kunde somna i sängen, det gick bara inte. Så det var skönt att få ligga någon annan stans. Det funkar alltid för mig, förutom när det kommer till att ligga på golvet. ._. Jag måste sluta att vakna såhär darned sent. Gah! Men det är ju sommar, kanmanjutycka. ;3 Igår mådde inte lilla Ho så bra. Jag vet inte varför, men inget kändes "rätt". Men nu mår jag lite bättre i alla fall. Hade en jättemassa olika drömmar också. Kommer inte ihåg så mycket, men Katja var i alla fall med. Och vi sprang runt och lekte precis som vi gjorde när vi var små barn. Det som var awesome med drömmen var att jag kom på att jag och Katja inte har förändrats så mycket, även fast vi inte har träffats på ett år. I mean, visst, jag ser inte likadan ut som jag gjorde när jag var nio. Men jag är fortfarande den lilla blyga tjejen med dirty humor. Hehe.. Nu saknar jag Katja.. Tur att jag ska vara med henne i två veckor i Finland då. ^^

Nu sitter jag och bloggar (nähä) och läser Peter Pan. Gah, kan inte lägga ner boken.


Ni får ha det bra, love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0