i like you so much better when you're naked.

Hej där! Idag gjorde inte jag någonting alls, eller det är faktiskt inte sant för att jag lyckades att göra lite videos. Yay me! ^^ Men annars har jag inte gjort någonting. ._. Imorgon blir det BUP så jag måste gå upp jättetidigt. BLEH. Jag vill verkligen inte. Men aja, a mentalcase's gotta do what a mentalcase's gotta do. Så äre.

Kom i alla fall precis ut från en kall dusch. Riktigt skönt! :D Kalla duschar är så mycket bättre, in my opinion. Hot water is overrated. Just sayin'. Gah, jag älskar att duscha. It's so.. effing awesome! :D Jag lyssnar nästan alltid på låten I Like You So Much Better When You're Naked av Ida Maria när jag duschar. In the moment, liksom. x3


Rawr på den, kanmanjutycka. ;D

Jag ska nog ta och sova snart, med tanke på att jag ska upp så tidigt. *sigh* Sov så sött alla awesome people. Love ya! ♥


I Like You So Much Better When You're Naked - Ida Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0