i don't care if monday's blue...

Godmorgon på er alla! Jag vaknade för inte allt för länge sedan av att mamma kom in på mitt rum och sa "Du får inte äta potatisarna som står i köket!". Eller.. det är i alla fall vad jag tror att hon sa. Jag kan inte riktigt bevisa det.. Mest för att det faktiskt inte stod några potatisar i köket. xD Förutom att sitta framför datorn så har jag faktiskt spelat gitarr idag - länge sen sist! Det gick ju lite sådär.. Men aja, övning ger färdighet (jag hatar när people säger så -_-). Tänkte sticka ut på en liten cykeltur nu, med min nya, fina cykel. Efter det drar jag till Vällingby, kanske till och med på mina nya, fina cykel. Om jag hittar dit, that is. x)

Jag ska snart köpa en ny gitarr, makes sense med tanke på att jag har haft den jag har nu sen jag var nio år och den är för liten. x3 Fast då blir det ganska mycket som jag ska köpa helt plötsligt. En gitarr, en undervattenskamera, hörlurar, skins och sen så är jag skyldig min mamma 1000 kr. Yikes, får nog tänka om lite. xD

Oh well, ha en trevlig dag! Love ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0