i like giants.

Nu är det så att jag inte har bloggat på ett tag. Varför? Jo, för att jag har varit pissed off. We're talking really pissed off, scary pissed off.  Jag är dock glad nu, beror säkert på att Sebastian var här idag. ^^ Men jag ber i alla fall om ursäkt för den dåliga uppdateringen på bloggen.

Idag vaknade jag tidigt som fan för att åka med mamma och köpa en cykel. Jag har äntligen en cykel förresten. Yaaay! :D Sen efter det satt jag ute i solen och byggde min friggin' cykel. Men sen kom Peggy och hjälpte mig. :3 Efter det lekte vi i lådan som min cykel låg i. Haha, min lilla Elsa bitchunge ville också vara med. xD Sen stack vi och badade och efter det kom Sebastian hem till mig, mys. ^^

Bilder från idag:

Träd ♥

Peggy i lådan. Kanmanjutycka.

Min cykel, ehjettefin den eblumma. ♥

Peggy och jag i lådan. De va mys. x3


Jag fick Fruit Shoots av min sötnos. Min favorit. ^^ Gissa om jag blev glad? Det här är seriöst det gulligaste jag någonsin har fått av någon. ♥

Imorgon ska jag åka och leta efter en klänning/playsuit till skolavslutningen. Det är ju inte långt kvar nu. :o Love ya! ♥


I Like Giants - Kimya Dawson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0