frågan lyder:

Hur fan firar Sverige sin nationaldag? Lol, är jag den enda som inte vet? Like.. Seriously, hur gör vi? Vi svennar är ganska traditionslösa. Sad to say, but oh so true. Hmm.. Mamma har i alla fall köpt jordebubbar (jag har extremt svårt att använda det korekta ordet). Så jag antar att vi firar med.. mat. ._.

Jag har i alla fall haft dirty talk med Blaky. Yessir!




Hahaha, never gets old. x3

Nu sticker lilla jag till Vällingby för att hitta något att ha på mig på skolavslutningen och sen till Johannelund för att köpa en sexig cykelkorg till min sexiga cykel. Nu är det så att Ida Ho inte har fixat sitt hår idag.. Bleh, can't be fucked to. x)

Ttyl, love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0