do you believe in fairies?

Men hej där! Jag lyckades att vakna extremt sent idag, tyvärr. Men så är det, helt enkelt. Hittils har jag ätit piggelin och läst Peter Pan. Jag har lyckats att läsa rätt mycket i min Peter Pan-bok. Anledningen till att jag valde att läsa denna bok var dels för att jag älskar Peter Pan men också för att i år var det exakt 100 år sedan som J.M Barrie's bok Peter and Wendy blev publicerad. Boken han skrev innan det hette Peter Pan in Kensington Gardens och blev publicerad 1906. Jag tycker att det är en så fin berättelse. Just.. magic.



Funderar på att kanske till och med skaffa en tatuering, när jag får göra det alltså, jag vill att det ska finnas två stjärnor och sen att det ska stå "Let's go back to Never Never Land". Men det kanske bara blir bleh av det. Inte så många verkar tycka om mina idéer om tatueringar. ._.

Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0